decembrie 29, 2011

{Dumnezeu creaza Pamantul}

Un video de o calitate exceptionala, copiii il vor urmari cu atentie!






Decupati, colorati si creati un craft tip flanelograf!

Am modificat si o varianta in romana a unei roti creationiste :). Sper sa fie cat de cat calitativ la imprimare:



Instructiuni:
Aveti nevoie de carton, lipici, foarfeca, creioane/carioci pt colorat,o capsa.
Colorati literele si celelalte elemente.Decupati prima pagina si lipit-o pe un carton decupat in prealabil (puteti folosi copertile de la blocuri de desen) , strapungeti in mijloc cu capsa (vezi model in imagine) in locul marcat cu X.
Lipiti si roata cu cele 7 zile, pe un carton mai moale. Gata!
Succes!

Mini carticica este preferata copiilor mei. Iat-o mai jos!



(INDIVIDUAL) DE COLORAT - ZILELE CREATIEI




5 comentarii:

naomi spunea...

Foarte frumoasa ideea! Multumim Doriana! O sa lucram la ea sabatul acesta! Ai si un colt pentru a ne expune realizarile dupa ce le-am facut? :))

felicia spunea...

nu stiu unde le gasesti dar esti uimitoare

anca spunea...

Astazi am descoperit acest blog si mi-a facut placere sa-l vizualizez...Imi place acest post cu zilele creatiei,am si eu ceva inceput dar nu e gata...poate gasesti si pe la noi ceva care sa-ti placa http://blog-ank09.blogspot.it/ ...o zi buna

M, E + D spunea...

bine ai venit pe la noi anca! ti-am scris pe blogul tau, sa fiti cuminti azi :*

Cristi spunea...

si de unde a avut lumina pana in ziua a 4-a??