martie 12, 2012

{Avion - din bete de inghetata}

Sunt mereu in lipsa de timp, dar baietii m-au rugat frumos si au re-re-insistat sa postez avionasul.
Usor de realizat! Aveti nevoie de o clama de rufe din lemn, 4 betisoare de inghetata (cumparate tot de la www.casaretro.com) , craft glue (noi avem o varianta UHU, lipeste f bine o gasiti in Real Hypermarket la raionul papetarie), acuarela tempera (nediluata) + un nasturel.Prima data am pictat clama amestecand albastrul inchis cu putin alb; dupa uscare completa am lipit si asteptat pe rand sa se usuce: aripile, coada, elicea si in final am pus nasturelul. Stiu ar fi aratat mai dragut cu unul colorat, insa e tot ce am gasit prin preajma in momentul aparitiei lui Mr. Airplane.
Simplu ? ;)
Photobucket

3 comentarii:

simina spunea...

ce idee traznita! cum ai pilit aschiile de la betele de inghetata, ma refer cand le-ai rupt?

M, E + D spunea...

am avut o piatra ponce, dar merge si cu pila de unghii :)

Mihaela spunea...

wow! genial!