martie 29, 2012

{ Lapbook ALBINA }

Efectiv ne-am indragostit de aceste insecte, de inteligenta lor, de curatenia si harnicia lor dar si de puterea de organizare in propria locuinta :) Zilele astea am citit prea de mult despre albine, am selectat impreuna informatiile pe care am vrut sa le cuprinda lapbook-ul si bineinteles ca am vizionat si un filmulet despre Miere si viata in stup. De data aceasta nu am foarte multe materiale de postat:

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
O lumina incredibil de proasta, nuantele nici nu seamana cu realitatea,am uitat si sa pozez coperta :) in fine, candva va aparea si ea...Important este ca am reusit sa mai adaug inca o postare.

Photobucket

Photobucket
Photobucket
La scris am folosit un creion in tema, baietii au fost foarte incantati, deja vedem albine peste tot :)))
Photobucket

Multumiri Rozaliei din Statele Unite pentru minunatul craft de mai jos:

Photobucket

Un comentariu:

Unknown spunea...

Doriana, ne-ai inspirat cu albinele, noi vb de ele de fiecare data in parc, dar o sa creem o carticica dedicata lor, inspirandu-ne de la tine. Iti multumim, Magda, Tudor si Monica